Roli i Çerçiz Topullit, i interpretuar nga Timo Flloko në filmin Liri a vdekje (1979) të regjisorëve Ibrahim Muçaj dhe Kristaq Mitro, është ndër interpretimet më të spikatura të kinemasë shqiptare kur bëhet fjalë për figurat historike të Rilindjes dhe të Luftës për Pavarësi.
Heroi i kthyer në njeri të gjallë; Çerçiz Topulli i luajtur nga Timo Flloko në Liri a Vdekje është bërë aq i fuqishëm sa ka ndikuar drejtpërdrejt në përfytyrimin kolektiv për heroin. Për shumëkënd, kur përmendet Çerçiz Topulli, në mendje ngrihet menjëherë portreti i Fllokos në ekran; zëri i tij i qartë, vështrimi i prerë, qëndrimi solemn janë bërë njësh me figurën historike.
Ky bashkim i rrallë mes historisë dhe artit ka bërë që interpretimi i Fllokos të mos jetë vetëm një rol filmi, por një ikonë vizuale e kujtesës kombëtare.
Figura historike dhe figura e ekranit janë gërshetuar në një kujtim të vetëm, duke dëshmuar fuqinë që arti kinematografik ka për të ndikuar në mënyrën se si një komb e përfytyron historinë e vet. Ky është rasti kur arti jo vetëm pasqyron, por edhe formëson kujtesën historike, duke i dhënë një figurë konkrete dhe të paharrueshme një personazhi të së shkuarës.
Një nga veçantitë e interpretimit është se Timo Flloko arrin të përçojë jo vetëm idealin e lirisë, por edhe dramën e sakrificës. Kjo e bën figurën e Çerçizit jo të ftohtë, por prekëse. Dhe për këtë arsye, interpretimi i Timo Fllokos si Çerçiz Topulli mbetet një nga momentet kulmore të kinematografisë shqiptare, ku aktori dhe heroi u bënë njësh.